Cum să plasați comanda

Comanda online presupune câțiva pași simpli:

  1. Pentru a alege produsul dorit, pe site-ul “magazin.dekora.md”, navigați în categoriile de produse sau folosiți instrumentul de căutare, introducând denumirea produsului.
  2. Adăugați produsul în coș. După ce ați ales produsul potrivit și cantitatea necesară, faceți click pe butonul “Adaugă în coș”.
  3. După ce ați găsit toate produsele de care aveți nevoie, apăsați pe butonul “Coș” și veți fi direcționat la pagina cu produsele alese.
  4. Verificați încă o dată lista cu produse, cantitatea. Dacă introduceți modificări, actualizați coșul accesând butonul respectiv.
  5. Alegeți modalitatea de livrare și achitare.
    – Dacă preferați să ridicați comanda de la magazin, bifați ”Fără livrare”.
    – Dacă aveți nevoie de livrare, bifați ”Livrare”.
    Despre livrare
  6. Apoi accesați „Plasează comanda”. În formularul următor, completați adresa de livrare exactă, numărul de telefon, modalitatea de plată.
  7. Alegeți una dintre metodele de plată disponibile: plata în numerar la livrare,  achitare cu cardul prin sistemul PayNet sau prin transfer. Pentru achitare prin transfer, aveți posibilitate să generați din site un cont de plată.
  8. Confirmați comanda, tastând butonul “Confirmare comandă”. În scurt timp, operatorul va lua legătura cu dumneavoastră, pentru a valida comanda, și, la necesitate, a stabili data și ora livrării.În cazul în care marfa adăugată în coș nu este disponibilă din motive tehnice, operatorul dekora.md poate recomanda alt produs analogic.
    Orice modificări în structura comenzii duc la prelungirea termenelor de execuție a acesteia.
  9. Achitați Despre achitare vedeți aici. 
  10. Recepționați comanda

Livrarea se consideră efectuată cu succes în momentul semnării a documentului de transport a coletului, furnizat de către agentul firmei de curierat. Ambalajele coletelor sunt etichetate cu denumirea și cantitatea produselor. La prezentarea de către curier a coletului, cumpărătorul este obligat să verifice corespunderea datelor de pe etichetă (denumirea produsului și cantitatea) cu comanda sa, în caz de corespundere, semneze actele de primire-predare şi să achite contravaloarea comenzii, precum și prețul livrării, dacă achitarea n-a avut loc anterior. Ulterior, cumpărătorul poate desigila coletul şi verifica produsul.

Cumpărătorul are dreptul să nu accepte bunurile livrate în cazul în care acestea nu sunt conforme cu detaliile tehnice specificate în comandă. În acest caz, vânzătorul îşi asumă responsabilitatea, din cont propriu, să livreze repetat produsele în conformitate cu comanda cumpărătorului.

De asemenea consumatorul (persoana fizică) are dreptul de retur a produselor în termen de 14 zile de la achiziționarea acestora. Pentru a face cunoștință cu procedura de retur, Vă rugăm să accesați Regulile de returnare a mărfii și banilor.

Ne rezervăm dreptul de a întârzia sau anula livrarea produselor comandate, cu o notificare prealabilă, dacă livrarea nu poate fi onorată din motive independente de voința noastră, fără a se limita la: incendii, explozii, inundații, stări de asediu, proteste, sau alte impedimente de forță majoră, reglementate de legislația națională.

NOTĂ: Dacă comanda a fost creată în afara programului de lucru, operatorul magazinului on-line va lua legătura cu Dvs a doua zi lucrătoare.

Orarul de funcționare:

Comenzile pot fi plasate online oricând, însă acestea vor fi procesare în intervalul de timp: luni-vineri, între orele 08:45 – 17:50. Comenzile plasate în zilele de weekend și sărbători legale vor fi procesate în următoarea zi lucrătoare.