Despre livrare

Pentru a obține serviciul de livrare a mărfurilor, plasați comanda conform instrucțiunilor din Cum să plasați comanda și nu uitați să bifați opțiunea ”Livrare”.

Confirmați comanda

Confirmați crearea comenzii, tastând butonul “Confirmare comandă”. În scurt timp, operatorul va lua legătura cu dumneavoastră, pentru a valida comanda, și, la necesitate, a stabili data și ora livrării. În cazul în care marfa adăugată în coș nu este disponibilă din motive tehnice, operatorul dekora.md poate recomanda alt produs analogic.

Orice modificări în structura comenzii duc la prelungirea termenelor de execuție a acesteia.

Livrarea în perimetrul orașelor Chișinău și Bălți

  • Comenzile, ce depășesc suma de 1600 lei, vor fi livrate GRATUIT.
  • Comenzile, ce nu depășesc suma de 1600 lei, vor fi livrate la prețul de 100 lei/comanda.

Pentru livrarea în suburbiile orașului Chișinău și în regiuni, sunt mai multe opțiuni. Astfel, pentru a alege cea mai bună  opțiune, operatorul nostru vă va contacta la numărul indicat în cont, sau apelați Dvs la numărul de tel. / viber 069 095 054.

Livrarea va ajunge în timp de maxim 48 de ore prin orașe.

Livrare repetată

  • În cazul când cumpărătorul nu va fi prezent la locul livrării și în timpul stabilit, sau adresa indicată de către cumpărător va fi greșită – se efectuează livrarea repetată, cu achitare suplimentară conform tarifării.

Împreună cu produsele comandate, Dvs. veți primi: bon fiscal și/sau factură fiscală;

Livrarea se efectuează zilnic, de luni până vineri, de la 9.00 până la 18.00, cu excepția zilelor de sărbătoare.
Dekora.md  își rezervă dreptul de a nu presta serviciul de livrare a mărfii, în anumite cazuri, despre care cumpărătorul va fi informat

 Recepționați comanda

Livrarea se consideră efectuată cu succes în momentul semnării a documentului de transport a coletului, furnizat de către agentul firmei de curierat. Ambalajele coletelor sunt etichetate cu denumirea și cantitatea produselor. La prezentarea de către curier a coletului, cumpărătorul este obligat să verifice corespunderea datelor de pe etichetă (denumirea produsului și cantitatea) cu comanda sa, în caz de corespundere, semneze actele de primire-predare şi să achite contravaloarea comenzii, precum și prețul livrării, dacă achitarea n-a avut loc anterior.

Ulterior, cumpărătorul poate desigila coletul şi verifica produsul.

Cumpărătorul are dreptul să nu accepte bunurile livrate în cazul în care acestea nu sunt conforme cu detaliile tehnice specificate în comandă. În acest caz, vânzătorul îşi asumă responsabilitatea, din cont propriu, să livreze repetat produsele în conformitate cu comanda cumpărătorului.

De asemenea consumatorul (persoana fizică) are dreptul de retur a produselor în termen de 14 zile de la achiziționarea acestora. Pentru a face cunoștință cu procedura de retur, Vă rugăm să accesați Regulile de returnare a mărfii și banilor.

Ne rezervăm dreptul de a întârzia sau anula livrarea produselor comandate, cu o notificare prealabilă, dacă livrarea nu poate fi onorată din motive independente de voința noastră, fără a se limita la: incendii, explozii, inundații, stări de asediu, proteste, epidemie sau alte impedimente de forță majoră, reglementate de legislația națională.

NOTĂ: Dacă comanda a fost creată în afara programului de lucru, operatorul magazinului online va lua legătura cu Dvs a doua zi lucrătoare.