Despre livrare

Pentru a obține serviciul de livrare a mărfurilor, plasați comanda conform instrucțiunilor din Cum să plasați comanda și nu uitați să bifați opțiunea ”Livrare”.

Confirmați comanda

Confirmați crearea comenzii, tastând butonul “Confirmare comandă”. În scurt timp, operatorul va lua legătura cu dumneavoastră, pentru a valida comanda, și, la necesitate, a stabili data și ora livrării. În cazul în care marfa adăugată în coș nu este disponibilă din motive tehnice, operatorul dekora.md poate recomanda alt produs analogic.

Orice modificări în structura comenzii duc la prelungirea termenelor de execuție a acesteia.

Pentru livrarea în Chișinău, Bălți, suburbiile orașelor și în regiuni, sunt diverse opțiuni. Astfel, pentru a o alege pe cea mai bună, operatorul nostru vă va contacta la numărul indicat în comandă ca să vă specifice toate posibilitățile. Mai puteți afla opțiunea și prețul livrării dacă ne contactați Dumneavoastră la numărul 060002040

Livrarea va ajunge în timp de maxim 72 de ore lucrătoare prin orașe, iar prin regiuni ar putea ajunge în câteva zile.

Livrare repetată

  • În cazul când cumpărătorul nu va fi prezent la locul livrării și în timpul stabilit, sau adresa indicată de către cumpărător va fi greșită – se efectuează livrarea repetată, cu achitare suplimentară conform tarifării.

Împreună cu produsele comandate, Dvs. veți primi: bon fiscal și/sau factură fiscală;

Livrarea se efectuează zilnic, de luni până vineri, de la 9.00 până la 18.00, cu excepția zilelor de sărbătoare.
Dekora.md  își rezervă dreptul de a nu presta serviciul de livrare a mărfii, în anumite cazuri, despre care cumpărătorul va fi informat.
ATENȚIE! Nu livrăm galerii.

 Recepționați comanda

Livrarea se consideră efectuată cu succes în momentul semnării a documentului de transport a coletului, furnizat de către agentul firmei de curierat. Ambalajele coletelor sunt etichetate cu denumirea și cantitatea produselor. La prezentarea de către curier a coletului, cumpărătorul este obligat să verifice corespunderea datelor de pe etichetă (denumirea produsului și cantitatea) cu comanda sa, în caz de corespundere, semneze actele de primire-predare şi să achite contravaloarea comenzii, precum și prețul livrării, dacă achitarea n-a avut loc anterior.

Ulterior, cumpărătorul poate desigila coletul şi verifica produsul.

Cumpărătorul are dreptul să nu accepte bunurile livrate în cazul în care acestea nu sunt conforme cu detaliile tehnice specificate în comandă. În acest caz, vânzătorul îşi asumă responsabilitatea, din cont propriu, să livreze repetat produsele în conformitate cu comanda cumpărătorului.

De asemenea consumatorul (persoana fizică) are dreptul de retur a produselor în termen de 14 zile de la achiziționarea acestora. Pentru a face cunoștință cu procedura de retur, Vă rugăm să accesați Regulile de returnare a mărfii și banilor.

Ne rezervăm dreptul de a întârzia sau anula livrarea produselor comandate, cu o notificare prealabilă, dacă livrarea nu poate fi onorată din motive independente de voința noastră, fără a se limita la: incendii, explozii, inundații, stări de asediu, proteste, epidemie sau alte impedimente de forță majoră, reglementate de legislația națională.

NOTĂ: Dacă comanda a fost creată în afara programului de lucru, operatorul magazinului online va lua legătura cu Dumnevoastră a doua zi lucrătoare.