Termeni și condiții de utilizare
- Introducere
Pentru a beneficia din plin de avantajele dekora.md, este necesar să Vă conformați condiţiilor generale de utilizare detaliate mai jos, precum şi ansamblului de legi aplicabile. Atunci când navigați pe acest site, sau îl utilizați pentru a plasa comenzi, acceptați implicit şi necondiţionat Termenii și condițiile de utilizare. SRL „PEISAJ-ART” își rezervează dreptul de a actualiza prezentul set de reguli în orice moment, fără o notificare prealabilă. Modificările operate Vă sunt opozabile din momentul publicării acestora pe site.
Dekora.md aparține Societății Comerciale „PEISAJ-ART” S.R.L. înregistrată la Camera Înregistrării de Stat a Republicii Moldova la 18 martie 2004, IDNO 1004600020153, cod TVA 0205810, cu adresa juridică în mun. Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt nr. 64, of. 24 , cod poştal MD 2001, adresa de mail peisajart@peisajart.md, număr de telefon persoana de contact 069 095 054.
Autoritatea pentru protecția consumatorilor: Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței, adresa paginii web oficiale: http://consumator.gov.md/, număr de telefon 022 74 14 64.
- Drepturi de autor şi conexe
Conţinutul site-ului este protejat de legislaţia Republicii Moldova, în general, şi de Legea nr. 139 din 02.07.2010, privind dreptul de autor şi drepturile conexe, în special. Prin conţinut se subînţelege, fără a se limita la, orice tip de materiale publicate pe site sau părţi Accesorii-plintă ale acestuia, inclusiv: imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafică web, scripturi, aplicaţii software şi alte date. Titular al dreptului de proprietate asupra site-ului este „PEISAJ-ART” S.R.L., cu excepţia cazurilor când materialele respective aparţin unor persoane terţe.
- Accesul la site
Noi, „PEISAJ-ART” S.R.L., Vă garantăm acces limitat, în interes personal, pe site-ul dekora.md. Nu aveți dreptul de a reproduce parţial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde sau de a exploata site-ul în orice altă manieră, în scopuri comerciale sau contrare intereselor „PEISAJ-ART” S.R.L. fără acordul nostru prealabil.
Informaţiile oferite în cadrul prezentului site/pagină web sunt în limba română şi rusă.
- Descrierea produselor
Produsele sunt puse la dispoziţia Dvs întocmai după cum sunt prezentate de către producătorul lor şi sunt oferite în limita stocului disponibil. Dekora.md nu poate garanta disponibilitatea în stoc în orice moment a tuturor produselor prezentate. În momentul confirmării comenzii Vă vom putea comunica cu exactitate dacă un produs sau altul este sau nu disponibil în stoc.
Imaginile sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu, iar caracteristicile produselor sunt identice cu cele puse la dispoziţia noastră de către producători şi corespundeau realităţii în momentul introducerii lor în baza noastră de date. Dekora.md nu poartă răspundere pentru eventualele omisiuni sau modificări survenite. Ne rezervăm dreptul de a elimina, modifica sau adăuga parametri noi, fără o notificare prealabilă.
- Preţuri
Preţurile produselor sunt exprimate în Lei moldoveneşti, includ TVA, însă nu includ cheltuielile pentru livrare.
Preţurile produselor sunt actualizate zilnic. Preţul produsului comandat este cel afişat la data plasării comenzii şi nu poate fi schimbat din momentul în care consumatorul a confirmat comanda online.
- Exonerarea de răspundere
dekora.md nu răspunde pentru prejudiciile create, – din cauze ce exclud culpa sa,
– de nefuncţionarea magazinului online precum şi – cauze rezultând din imposibilitatea accesării paginilor magazinului online (ex. defecţiuni la reţeaua de internet, defecţiunii tehnice ale paginilor magazinului online etc.).
- Soluționarea litigiilor
Orice altă problemă apărută în momentul cumpărării, achitării, sau livrării produselor achiziţionate prin intermediul dekora.md şi care nu este reglementată de niciun articol din prezentul document, se va soluţiona pe cale amiabilă, în termen de treizeci zile lucrătoare de la data sesizării în scris a problemei.
În cazul în care nu se reuşeşte soluţionarea amiabilă a litigiului, acesta va fi soluționat de către judecător unic al Curții de Arbitraj Economic a RM, numit de către Președintele acesteia, în conformitate cu Regulamentul. Toate actele Curții de Arbitraj Economic a RM sunt definitive și obligatorii pentru părți, și vor fi executate de ele în mod benevol.
Continuarea utilizării acestui site presupune acceptarea implicită şi necondiţionată a termenilor respectivi.
- Prelucrarea datelor cu caracter personal
”Peisaj-Art” SRL este înregistrată în calitate de operator date cu caracter personal cu nr.002346-002.
Totodată, Vă informăm că, în scopul confirmării comenzii plasate de Dvs, precizării adresei de livrare sau a eventualelor modificări în comandă, vom prelucra următoarele categorii de date cu caracter persona (DCP)l:
- Numele, prenumele;
- Numărul de telefon;
- Adresa electronica.
În cazul în care veți solicita returul mărfii sau al mijloacelor bănești, pe lângă datele indicate mai sus, vom solicita și datele Dvs de identificare din buletinul de identitate, pentru a efectua returul conform prevederilor legale.
Datele furnizate de Dvs vor servi pentru crearea contului Dvs personalizat, vor fi stocate în baza de date a magazinului Dekora.md și vor fi prelucrate exclusiv în scopul asigurării executării comenzii Dvs. Acestea vor fi păstrate până când contul Dvs nu va fi șters de către Dvs sau de către administratorul de sistem. Dvs aveți dreptul de intervenție asupra datelor Dvs cu caracter personal, le puteți modifica oricând prin actualizarea informațiilor din contul personal, sau le puteți șterge definitiv. DCP Dvs sunt confidențiale, și vor fi comunicate agentului serviciului curierat, pentru a organiza livrarea, sau organelor de forță și autorităților publice din Republica Moldova, în cazurile prevăzute de lege.
Solicitările Dvs privind datele Dvs cu caracter personal pot fi adresate operatorului Dekora.md, la nr. de telefon 069095054. Dvs oricând puteți refuza prelucrarea datelor Dvs cu caracter personal, prin expedierea unui mesaj electronic de pe adresa de mail înregistrată în cont, sau a unui SMS de la numărul de telefon înregistrat în cont. Utilizând site-ul nostru www.magazin.dekora.md, Dvs ne acordați consimțământul Dvs pentru prelucrarea datelor Dvs. cu caracter personal indicate mai sus. Securitatea datelor Dvs cu caracter personal este asigurată în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 1123 din 14.12.2010.
- Politica de utilizare a fișierelor cookie
În paginile website-ului www.dekora.md, se va naviga prin folosirea unei etichete pentru remarketing (remarketing tag) şi a codului de conversie primite de la Google AdWords unde sunt colectate cookie-uri.
Un internet cookie este un fișer de mici dimensiuni, format din litere şi numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se accesează Internetul. Cookie-urile permit site-ului posibilitatea de a furniza informaţii personalizate utilizatorului.
Cookie-urile asigură utilizatorului o experienţă plăcută de navigare şi susţin eforturile dekora.md pentru a oferi anunţuri publicitare relevante bazate pe preferinţele utilizatorului.
Eticheta pentru remarketing Google colecteaza cookie-uri pentru a afişa anunţuri în website-urile reţelei Google Display şi în Google Search. Atunci cînd utilizatorii vizitează o pagină a website-ului care conţine un remarketing tag, cookie-ul browser-ului pe care îl folosesc este adăugat unei liste pentru remarketing.
O listă pentru remarketing este un set de module cookie de utilizator, generate de una sau de mai multe etichete pentru remarketing.
Google AdWords foloseşte aceste cookie-uri pentru a afişa anunţuri în website-urile reţelei Google Display şi în Google Search utilizatorilor care au vizitat paginile site-ului www.dekora.md și www.magazin.dekora.md.
În cazul în care, ca vizitatori a site-urilor menționate, nu sunteți deacord cu utilizarea modulelor cookie de catre Google, puteți dezactiva afişarea anunţurilor prin Managerul preferinţelor anunţurilor.
Cum să plasați comanda
Comanda online presupune câțiva pași simpli:
- Pentru a alege produsul dorit, pe site-ul “magazin.dekora.md”, navigați în categoriile de produse sau folosiți instrumentul de căutare, introducând denumirea produsului.
- Adăugați produsul în coș. După ce ați ales produsul potrivit și cantitatea necesară, faceți click pe butonul “Adaugă în coș”.
- După ce ați găsit toate produsele de care aveți nevoie, apăsați pe butonul “Coș” și veți fi direcționat la pagina cu produsele alese.
- Verificați încă o dată lista cu produse, cantitatea. Dacă introduceți modificări, actualizați coșul accesând butonul respectiv.
- Alegeți modalitatea de livrare și achitare.
– Dacă preferați să ridicați comanda de la magazin, bifați ”Fără livrare”.
– Dacă aveți nevoie de livrare, bifați ”Livrare”.
Despre livrare - Apoi accesați „Plasează comanda”. În formularul următor, completați adresa de livrare exactă, numărul de telefon, modalitatea de plată.
- Alegeți una dintre metodele de plată disponibile: plata în numerar la livrare, achitare cu cardul prin sistemul PayNet sau prin transfer. Pentru achitare prin transfer, aveți posibilitate să generați din site un cont de plată.
- Confirmați comanda, tastând butonul “Confirmare comandă”. În scurt timp, operatorul va lua legătura cu dumneavoastră, pentru a valida comanda, și, la necesitate, a stabili data și ora livrării.În cazul în care marfa adăugată în coș nu este disponibilă din motive tehnice, operatorul dekora.md poate recomanda alt produs analogic.
Orice modificări în structura comenzii duc la prelungirea termenelor de execuție a acesteia. - Achitați Despre achitare vedeți aici.
- Recepționați comanda
Despre livrare:
Pentru a obține serviciul de livrare a mărfurilor, plasați comanda conform instrucțiunilor din Cum să plasați comanda și nu uitați să bifați opțiunea ”Livrare”.
Livrarea în perimetrul orașelor Chișinău și Bălți
- Comenzile, ce depășesc suma de 1600 lei, vor fi livrate GRATUIT.
- Comenzile, ce nu depășesc suma de 1600 lei, vor fi livrate la prețul de 100 lei/comanda.
Pentru livrarea în suburbiile orașului Chișinău și în regiuni, sunt mai multe opțiuni. Astfel, pentru a alege cea mai bună opțiune, operatorul nostru vă va contacta la numărul indicat în cont, sau apelați Dvs la numărul de tel. / viber 069 095 054.
Livrare repetată
- În cazul când cumpărătorul nu va fi prezent la locul livrării și în timpul stabilit, sau adresa indicată de către cumpărător va fi greșită – se efectuează livrarea repetată, cu achitare suplimentară conform tarifării.
Împreună cu produsele comandate, Dvs. veți primi: bon fiscal și/sau factură fiscală;
Livrarea se efectuează zilnic, de luni până vineri, de la 9.00 până la 18.00, cu excepția zilelor de sărbătoare.
Dekora.md își rezervă dreptul de a nu presta serviciul de livrare a mărfii, în anumite cazuri, despre care cumpărătorul va fi informat.
Recepționați comanda
Livrarea se consideră efectuată cu succes în momentul semnării a documentului de transport a coletului, furnizat de către agentul firmei de curierat. Ambalajele coletelor sunt etichetate cu denumirea și cantitatea produselor. La prezentarea de către curier a coletului, cumpărătorul este obligat să verifice corespunderea datelor de pe etichetă (denumirea produsului și cantitatea) cu comanda sa, în caz de corespundere, semneze actele de primire-predare şi să achite contravaloarea comenzii, precum și prețul livrării, dacă achitarea n-a avut loc anterior.
Ulterior, cumpărătorul poate desigila coletul şi verifica produsul.
Cumpărătorul are dreptul să nu accepte bunurile livrate în cazul în care acestea nu sunt conforme cu detaliile tehnice specificate în comandă. În acest caz, vânzătorul îşi asumă responsabilitatea, din cont propriu, să livreze repetat produsele în conformitate cu comanda cumpărătorului.
De asemenea consumatorul (persoana fizică) are dreptul de retur a produselor în termen de 14 zile de la achiziționarea acestora. Pentru a face cunoștință cu procedura de retur, Vă rugăm să accesați Regulile de returnare a mărfii și banilor.
Ne rezervăm dreptul de a întârzia sau anula livrarea produselor comandate, cu o notificare prealabilă, dacă livrarea nu poate fi onorată din motive independente de voința noastră, fără a se limita la: incendii, explozii, inundații, stări de asediu, proteste, epidemie sau alte impedimente de forță majoră, reglementate de legislația națională.
NOTĂ: Dacă comanda a fost creată în afara programului de lucru, operatorul magazinului online va lua legătura cu Dvs a doua zi lucrătoare.
Achitarea produselor comandate se poate efectua în avans sau, cel târziu, în momentul recepționării produselor comandate.
Ne rezervăm dreptul ca, în anumite circumstanțe, să solicităm plata produselor în avans. Dacă suma achitată în avans este mai mică decât valoarea produselor comandată, va trebui să achitați diferenţa în numerar în momentul recepționării comenzii.
Alege modul optimal de plată:
Achitarea comenzii și serviciilor de livrare se efectuează prin una din următoarele metode:
- Cash la livrare. Pentru achitarea la livrare în numerar, în momentul înregistrării comenzii, indicați modalitatea de achitare „Cash la livrare”. Toate documentele financiare necesare vor fi prezentate dumneavoastră de către curier odată cu primirea comenzii. Achitarea poate fi realizată numai în lei moldovenești, în strictă conformitate cu prețul indicat în bonul de casă.
- Plata cu card bancar online. Cumpărăturile în magazinul-online poate fi plătite direct pe site. Vei fi direcționat automat pe pagina securizată, unde vei introduce datele cardului pentru efectuarea plății. Sunt acceptate cardurile emise sub siglele VISA și MASTERCARD. Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru astfel de plăți. Tranzacțiile se efectuează în lei, la cursul de schimb al băncii emitente a cardului, în cazul în care acesta este asociat unui cont în altă monedă decât leul (MDL). Dekora.md nu păstrează nici un fel de detalii cu privire la card. Banca este în drept să refuze efectuarea tranzacțiilor care întrunesc semnele caracteristice pentru tranzacție frauduloasă. Plata este prelucrată în sistem securizat de procesare a tranzacțiilor online, care oferă confidențialitate, siguranță și simplitate în achiziția produsului. Doar banca are acces la datele cardului Dvs și efectuează procesarea datelor de pe aceasta, magazinul dekora.md nu solicită și nu stochează datele cardului Dvs. De asemenea, magazinul dekora.md nu prelucrează, stochează sau procesează în alt fel datele de pe cardul Dvs bancar.
- Plata online prin sistemul PayNet. Poți procura produsele de pe website-ul nostru oriunde ai fi, din orice țară a lumii. Un mod convenabil este oferit de paynet.md care include sistemele electronice visa, master card, bitcoin, yandex.
- Plata prin transfer bancar. Pentru achitarea mărfii prin transfer bancar, persoanele juridice, pot imprima contul de plată direct din site, după selectarea comenzii în coș. Contul trebuie să fie achitat în decursul a trei zile bancare. Livrarea va fi efectuată după primirea banilor pe contul nostru bancar.
- Plata la orice sucursală bancară. La finalizarea comenzii, alege metoda de plată Transfer Bancar. Pe ecran vor apărea datele bancare, dar și pe e-mail vei recepționa un cont de plată, pe care îl poți tipări și intra cu el la oricare oficiu bancar.
- Credit. Toate produsele din magazinul nostru pot fi cumpărate în rate cu 0% dobândă cu LiberCard de la MAIB! Cumpără acum și restitui banii la bancă în 3 rate egale, începând cu luna următoare.
Eliberarea facturii fiscale este obligatorie. Pe baza hotărârii Guvernului RM Nr.155 art. IV, p. 47 din 08.04.2015, În cadrul comerţului electronic, cu plata în numerar şi/sau cu alt instrument de plată, eliberarea facturii fiscale este obligatorie.
- Despre protecția confidențialității a informațiilor despre clienți și politica de securitate vedeți aici.
Orarul de funcţionare:
Comenzile pot fi plasate online oricând, însă acestea vof fi procesare în intervalul de timp: luni-vineri, între orele 08:45 – 17:50. Comenzile plasate în zilele de sărbători legale vor fi procesate în următoarea zi lucrătoare.
Reguli de retur a mărfii și banilor
Anularea Comenzii
În cazul în care doriţi să anulaţi o comandă care înca nu a fost livrată, vă rugăm să apelați 069 095 054. În acest caz, Cumpărătorul se obligă să compenseze Vânzătorului cheltuielile suportate de acesta pentru pregătirea mărfii pentru livrare, ambalare, etc.
Reguli privind returnarea mărfii
Conform Anexei la Hotărîrea Guvernului R. Moldova nr. 329 din 23 mai 1995 privind regulile de preschimbare a mărfurilor nealimentare, procurate în reţeua de comerţ cu amănuntul:
Punctul 23. Consumatorul e în drept să preschimbe marfa nealimentară de calitate adecvată cu una similară în întreprinderea de comerţ unde a fost procurată, dacă marfa nu i s-a potrivit după formă, gabarite, model, culoare, mărime, sau nu poate fi folosită după destinaţie din alte motive, cu excepţia mărfurilor nealimentare de calitate adecvată, conform anexei.
Consumatorul are dreptul să preschimbe marfa de calitate adecvată în decurs de 14 zile, exceptînd ziua procurării.
Preschimbarea mărfii de calitate adecvată se efectuează dacă ea nu a fost folosită, şi-a păstrat aspectul exterior, proprietăţile de consum, sigiliile, etichetele fabricii, precum şi bonul de marfă sau de casă, eliberat consumatorului împreună cu marfa vîndută.
În cazul în care la momentul adresării întreprinderea de comerţ nu dispune de marfa similară, consumatorul e în drept să ceară returnarea sumei plătite pentru marfă, iar vînzătorul este obligat să primească marfa şi să restituie suma plătită.
Consumatorul îi înaintează vînzătorului pretenţiile sale expuse printr-o cerere scrisă. (Vă rugăm să o depuneți la cel mai apropiat sediu al companiei noastre.)
- Pretențiile consumatorului se examinează numai dacă el prezintă bonul casă.
- Vânzătorul, este obligat să primească marfa de la consumator şi să-i satisfacă cerinţele, dacă nu va aduce dovezi că defecțiunile mărfii au apărut ca urmare a încălcării de către cumpărători a regulilor de utilizare sau păstrare. Consumatorul e în drept să participe la verificarea calităţii mărfii (efectuarea expertizei) personal sau prin reprezentantul său.
- Vânzătorul, producătorul (întreprinderea ce îndeplinește funcțiile lor), în cazul în care consumatorul prezintă dovezi ce denotă defecţiuni funcţionale ale mărfii procurate, sînt obligaţi să preschimbe imediat marfa în cauză, dacă nu au argumente că de aceste defecte e vinovat consumatorul, în cazul necesităţii efectuării controlului calităţii, în termen de 14 zile de la înaintarea pretenţiilor, marfa se va supune unei expertize şi dacă se confirmă calitatea ei neadecvată şi lipsa vinei cumpărătorului – să asigure îndeplinirea uneia dintre prevederile:
- a) înlăturarea gratuită a defecţiunilor mărfii sau recuperarea cheltuielilor suportate la reparaţia acestora;
- b) reducerea respectivă a preţului de cumpărare a mărfii;
- c) preschimbarea gratuită a mărfii cu o marfă similară de calitate adecvată;
- f) preschimbarea cu o marfă similară de alt model, recalculîndu-se, respectiv, preţul de cumpărare.
În cazul în care durata procesului de stabilire a calităţii mărfii depăşeşte acest termen, înlocuirea ei se face conform înţelegerii dintre părţi.
Regulile de returnare sau preschimbare a mărfii achiziționate de persoane juridice sunt prevăzute de contractele încheiate cu acestea.
Reguli privind returnarea mijloacelor bănești (contravaloarea mărfii)
Mijloacele bănești pot fi returnate Cumpărătorului în modul în care a fost efectuată achitarea pentru Comandă.
Returnarea Cumpărătorului a mijloacelor bănesti se efectueaza integral, în cazul în care dekora.md nu este în măsură, din motive tehnice, să realizeze comanda, sau parțial, în cazul în care comanda nu poate fi realizată parțial.
În cazul în care comanda nu a fost livrată din vina Cumpărătorului (Cumpărătorul a refuzat comanda, nu a răspuns la apelul curierului, nu se afla la locul livrării, adresa indicată s-a dovedit a fi incorectă, incompletă sau inexistentă), plata pentru livrare nu va fi returnată. Totodată, Cumpărătorul are următoarele opțiuni: fie ridică marfa de la magazinul fizic Dekora.md, fie achită livrarea repetată.
Mijloacele bănești achitate pentru produsele comandate și refuzate urmează a fi returnate în cazurile prevăzute de legislație, în baza cererii argumentate, depuse de Cumpărător la una din filialele dekora.md.
Cererea urmează să conțină următoarele: motivul refuzului, numărul Comenzii, data plății, datele de identificare, rechizitele bancare și datele de contact, precum și actele ce dovedesc achitarea Comenzii.
Returnarea mijloacelor bănești se efectuează de către „Peisaj-Art” S.R.L în termen de 1-7 zile lucrătoare din momentul confirmării cererii primite de la Cumpărător. „Peisaj-Art” S.R.L nu poartă răspundere pentru reținerile băncii la returnarea mijloacelor bănești.
În cazul returnării mijloacelor bănești, toate comisioanele bancare vor fi acoperite din contul inițiatorului returului.